fbpx

Når du køber varer på webstedet, har du som kunde en lovpligtig 14-dages fortrydelsesretder gælder fra det tidspunkt, du har modtaget en vare, du har bestilt. Vi anvender dog en kundetilfredshedsgaranti, der udvider din returret til 60 dage, hvis du af en eller anden grund fortryder dit køb. 

Klagemetode:

Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til support@backzter.dk hvor du indtaster dit navn, din adresse, e-mail-adresseordrenummer og en beskrivelse af fejlenBemærk, at den bekræftelses-e-mail, du modtager efter ordren er placeretikke kan besvares. Vi værdsætterhvis du tager dig tid til at kommenterevores service og produkt, da det hjælper os med at blive bedre. 

For 
klager følger vi retningslinjer fra det svenske offentlige klagenævn, se arn.se.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Hyttögatan 7, 75228 Uppsala – Sverige

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på: support@backzter.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning,
kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 25.05-2020.

Hos os kan du betale med VISA, AmericanExpress og MasterCard.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

Sammen med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsmuligheder, hvor betaling sker direkte til Klarna: 
  
Betal inden for 14 dage: Betalingstiden er 14 dage fra forsendelsen af varerne. Betingelserne for betaling inden for 14 dage kan findes her. 
Konto: Klarna Konto er en kontokredit, der leveres af Klarna, som giver låntageren mulighed for at betale sine køb månedligt med mindst 1/24 (minimum SEK 50) af det samlede anvendte kreditbeløb eller i overensstemmelse med betingelserne og betingelserne, der er godkendt af kassen. For mere information om Klarna konto, herunder generelle vilkår og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, kan du besøge her. 
Betal direkte: Betal direkte er baseret på direkte debitering, og din konto bliver kun debiteret, når butikken har håndteret din ordre og sendt din ordre. Betingelserne for betaling finder du direkte her. 

  
For at kunne tilbyde et sæt forskellige betalingsmuligheder skal vi dele dine personlige, kontakt- og ordreoplysninger med leverandøren af den respektive betalingstjeneste. Vi anbefaler, at du læser vores privatlivspolitik. 
  
Brug af disse oplysninger reguleres i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas privatlivspolitik. 
  
For at vi kan tilbyde dig Klarnas betalingsmetode, er vi nødt til at dele nogle af dine personlige oplysninger med Klarna, såsom kontakt- og ordreinformation, for at Klarna kan bestemme, om du kan tilbyde deres betalingsmetoder og skræddersy betalingsmetoden til dig. 

Priser
Alle priser på backzter.dk er angivet i DKK og inkluderer 25% moms. 

Fragt
Vores normale leveringstider er 1-3 dage.
Fragten er gratis, og vi leverer med PostNord.
OBS! Bestillinger, der er placeret i weekenderne, sendes ikke tidligere end mandagen efter. Hvis der opstår forsinkelser i levering (uden at vi meddeler dig længere leveringstid), kontakt os på e-mail-adresse: support@backzter.dk

Som forbruger har du 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 60 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@backzter.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. I din besked skal dit navn, adresse, e-mail-adresse, og gerne ordrenummer og de varer, som returneringen gælder, være tydelige. 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 60 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes till : 
Hyttögatan 7 , 75228 Uppsala , Sverige

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Vi tager intet ansvar for indirekte skader, der måtte være resultatet af produktet. Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser / fejl på grund af forhold uden for selskabets afgørelse (Force Majeure). Disse omstændigheder kan for eksempel være arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutninger, reduceret eller manglende levering fra leverandøren. Derudover påtages intet ansvar for ændringer i produkter / produktegenskaber, der er ændret af den respektive leverandør og andre faktorer, der er uden for vores kontrol. 

Vi garanterer ikke, at billederne afspejler det nøjagtige udseende af produktet, da en bestemt farveforskel kan forekomme afhængigt af skærmen, fotokvalitet og opløsning. Vi gør altid vores bedste for at fremstille produktet så nøjagtigt som muligt.

I henhold til loven om elektronisk information skal besøgende på et websted til informationsformål modtage oplysninger om, at der bruges cookies. Oplysningerne i cookien kan bruges til at spore en brugers browsing. Cookie er en lille tekstfil, som det websted, du besøger, anmoder om at blive gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Mere information findes på Posten og Telestyrelsens websted. 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos WebNinja Handelsbolag og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på backzter.dk er WebNinja Handelsbolag.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: support@backzter.dk.



Ved at shoppe på 
WebNinja accepterer du vores politik for databeskyttelse og vores behandling af dine personlige data. Vi beskytter dit personlige privatliv og indsamler ikke mere information end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi vil aldrig sælge eller videregive dine oplysninger til tredjepart uden retsgrundlag. WebNinja er ansvarlig for behandlingen af personlige data, som du har givet os som kunde. Dine personlige oplysninger behandles af os for at kunne håndtere din ordre såvel som de tidspunkter, hvor du har ønsket nyhedsbreve eller salgsfremmende tilbud – for at kunne tilpasse marketing til dine individuelle behov. Nedenfor er et resume af, hvordan vi i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR) lagrer og behandler dine data. 

 

Hvad er en personlig information? 

  

En personlig information er enhver information, der direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person. 

  

Hvilke oplysninger gemmer vi? 

  

For at håndtere din ordre og besvare spørgsmål relateret til din ordre (kundeservice) gemmer vi dit for- og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, IP-adresse og købshistorik. Dine oplysninger gemmes, så længe vi har et juridisk grundlag for at behandle dine oplysninger, for eksempel for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en juridisk forpligtelse i henhold til for eksempel regnskabsloven. 

Retsgrundlag 

  

I forbindelse med et køb behandles dine personlige oplysninger for at fuldføre aftalen med dig. Marketing, kampagner og lignende forsendelser udføres med dit samtykke. 

  

Hvilke oplysninger deles og til hvilket formål? 

  

Når du foretager køb, deles oplysninger med vores betalingsudbyder. Det, der gemmes, er fornavn, efternavn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Hvis du vælger at betale med faktura, gemmes personnummer også hos betalingsudbyderen. Oplysningerne gemmes for at gennemføre købet og for at beskytte parterne mod svig. De betalingsudbydere (betalingstjenester), vi bruger, er: KlarnaSwish og kreditkortselskaber som Visa, Mastercard, American Express osv. 

For at kunne levere dine ordrer og fuldføre vores aftale, skal vi dele specifikke oplysninger med rederiet. Hvad der deles med rederiet er fornavn, efternavn og adresseoplysninger til levering. E-mail-adresse og / eller mobilnummer kan også deles med rederiet til anmeldelse. De rederier, vi samarbejder med, er: Postnord. 

Retten til adgang 

Du har ret til at modtage uddrag af al tilgængelig information om dig hos os. Ekstrakter leveres elektronisk i et læsbart format. 

Ret til korrektion

Du har ret til at bede os om at opdatere forkerte oplysninger eller supplere oplysninger, der er mangelfulde. 

Retten til at blive glemt 

Du kan til enhver tid anmode om sletning af de oplysninger, du har til hensigt. Der er få undtagelser fra retten til at slette, f.eks. Om det skal bevares for at vi kan opfylde en juridisk forpligtelse (for eksempel i henhold til regnskabsloven). 

Ansvarlig for databeskyttelse.

WebNinja er ansvarlig for lagring og behandling af personlige data i webshoppen og sikrer, at reglerne følges. 

Sådan beskytter vi dine personlige oplysninger 

Vi bruger industristandarder som SSL / TLS og envejs-hash-algoritmer til at gemme, behandle og kommunikere følsomme oplysninger såsom personlige data på en sikker måde. 

Vi forbeholder os retten til ved enhver tid at foretage ændringer i betingelserneÆndringer i Betingelserne vil blive offentliggjort online på webstedet. De ændrede vilkår betragtes som accepterede i forbindelse med ordrer eller besøg på webstedet. 

  • Sammen med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsmulighederhvor betaling sker direkte til Klarna: 

      

    Betal inden for 14 dageBetalingstiden er 14 dage fra forsendelsen af varerneBetingelserne for betaling inden for 14 dage kan findes her. 

    Konto: Klarna Konto er en kontokredit, der leveres af Klarna, som giver låntageren mulighed for at betale sine køb månedligt med mindst 1/24 (minimum SEK 50) af det samlede anvendte kreditbeløb eller i overensstemmelse med betingelserne og betingelserneder er godkendt af kassen. For mere information om Klarna konto, herunder generelle vilkår og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, kan du besøge her. 

    Betal direkte: Betal direkte er baseret på direkte debitering, og din konto bliver kun debiteret, når butikken har håndteret din ordre og sendt din ordreBetingelserne for betaling finder du direkte her. 

    Bankoverførsel: Din konto debiteres umiddelbart efter, at ordren er placeret. 

    Du kan finde mere information om Klarna her og læse deres brugsbetingelser her. 

      

    For at kunne tilbyde et sæt forskellige betalingsmuligheder skal vi dele dine personlige, kontakt- og ordreoplysninger med leverandøren af den respektive betalingstjeneste. Vi anbefaler, at du læser vores privatlivspolitik. 

      

    Brug af disse oplysninger reguleres i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas privatlivspolitik. 

      

    For at vi kan tilbyde dig Klarnas betalingsmetode, er vi nødt til at dele nogle af dine personlige oplysninger med Klarna, såsom kontakt- og ordreinformation, for at Klarna kan bestemme, om du kan tilbyde deres betalingsmetoder og skræddersy betalingsmetoden til dig. 

      

    Du kan finde mere information om Klarna herBrugen af disse oplysninger reguleres i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas databeskyttelsespolitik. 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes till : 
Hyttögatan 7 , 75228 Uppsala , Sverige

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på: support@backzter.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning,
kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på: support@backzter.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning,
kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular kan du hente her   –   Standardfortrydelsesformular