fbpx

Ofte stillede spørgsmål om BackZter

 

Spørgsmål

Hvad er dette?

 

Svar

BackZter er et værktøj til dem, der ønsker en bedre holdning

 

Spørgsmål

Hvordan fungerer det?

 

Svar

Ved at holde skuldrene tilbage, forhindrer Backzter dig i at falde sammen og hjælper dig med at holde din krop lige.

Efter 14 dages brug kan du begynde at bemærke resultater i form af bedre kropsholdning. Ved kontinuerlig brug vil din krop opbygge en muskelhukommelse, og din holdning forbedres, selv når du ikke bruger Backzter. 

Spørgsmål

Hvor lang tid tager det for min holdning at blive bedre?

 

Svar

Dette er meget individuelt fra person til person, men vi har haft kunder, der kun har brugt det i 20 minutter om dagen i 14 dage og de har set resultater. Det er ikke et problem at have det på i flere timer om dagen, men vi anbefaler ikke, at du sover med det på.

 

Spørgsmål

Hvor lang er leveringstiden?

Svar

 

1 -3 dage til Danmark.

Spørgsmål

Gør det ondt?

Svar

Nej, hvis det gør ondt, har du strammet for hårdt til.

Spænderne på BackZter er polstret for den bedste komfort.

Stram ikke for meget, da dette kan føre til nedsat blodcirkulation.

 

Spørgsmål

Kan jeg have det på under mit tøj?

 

Svar

 

Ja, BackZter er designet, så du kan bære det under dit tøj, hvis du ønsker det.

 

 

 

Backzter er designet til dem, der har haft dårlig holdning gennem årene. Årsagerne til dårlig holdning kan være mange.

Derfor er vi glade for at præsentere Backzter – et værktøj til dem, der ønsker at forbedre sin holdning.

 Vidste du det

BackZter kan hjælpe dine led.

Et klassisk eksempel på dårlig holdning er den såkaldte “sms-hals”. Når du sidder med nakken svagt bøjet nedad, vil du anspænde led i skuldre, nakke og andre nærliggende muskler. Ved at sidde med nakken lige, letter du trykket på leddene.

 

Trin 1.

Træk bæltet gennem løkkerne, og fastgør i bunden af velcrostroppen på hver side. Tag derefter din Backzter på som var det en rygsæk.

 

 Vidste du det

BackZter kan rette din ryg.

Bagsiden er designet til at tage en jævn belastning. Belastningen fordeles med tællere og samlinger. Dårlig kropsholdning er den vigtigste årsag til, at nogle skiver og samlinger påtager sig for meget belastning og resulterer i kvæstelser.

Trin 2.

Sørg for, at det føles behageligt, og at din Backzter sidder lige og pænt over din nakke og skuldre. Tag fat i stropperne under dine arme og træk langsomt ud.

 Vidste du det

BackZter kan give dig mere energi.

Hvis du står med optimal kropsholdning, tillader du at membranen kan arbejde mere effektivt, hvilket gør at du indånder lettere og mindre anstrengt. Hvis du læner dig frem, klemmer du dit bryst, hvilket reducerer din lungekapacitet, og det bliver sværere at trække vejret. Stræk dig selv ud og få den energi, du fortjener.

Trin 3.

Spænd ikke spændet for stramt. Du skal føle, at det spænder over din ryg og skuldre, men det skal ikke skade.

 Vidste du det

BackZter kan give dig bedre forbrænding.

Hvis du strækker dig, får du automatisk mere ilt i lungerne, hvilket igen gør det lettere, når du træner, selv ved yoga. Perfekt til forbrænding.

Trin 4.

Fastgør spændet som vist på billedet.

Det er vigtigt for blodcirkulationen, at du ikke strammer for meget. Du skal føle, hvordan skuldrene trækkes tilbage og brystet fremad.

 Vidste du det

BackZter kan reducere stress

En lige ryg når man sidder ned, kan bruges som en forsvarsmekanisme mod stress, hævder University of Auckland. De konkluderede, at folk, der sad med ret ryg, følte sig mere entusiastiske og stærke, efter at de havde fået tildelt en opgave, mens dem med ryggen bøjet følte sig bange, nervøse og trætte.

Selvfølgelig!

Det har vist sig, at kun 20 minutters brug om dagen giver resultater efter 14 dages kontinuerlig brug.

Backzter hjælper din krop naturligt med at opbygge en muskelhukommelse, der minder dine muskler om at arbejde korrekt

– selv når du ikke bruger Backzter.

 Vidste du det

BackZter kan reducere hovedpine.

Hvis du lider af en masse spændingshovedpine, kan dårlig holdning være grunden. Når du sidder med en krum ryg, kan din nakke, øvre del af ryggen og kæben blive anstrengt – alle er almindelige årsager til hovedpine.